Spalio 16 d. Karalienės Mortos mokykloje įvyko švietimo lyderių konferencija LearnED’25, subūrusi mokyklų vadovus, mokytojus ir švietimo profesionalus iš visos Lietuvos. Renginys tapo erdve dialogui, idėjų mainams bei praktinių sprendimų paieškai.
Konferencijos dalyviai gilinosi į aukštų lūkesčių kultūros kūrimą, kritinio mąstymo, pilietiškumo ir atsparumo propagandai stiprinimą, taip pat aptarė vertinimo sistemos paradoksus ir pasaulio įvykių konteksto reikšmę švietimui. Renginį moderavo žurnalistė ir laidų vedėja Daiva Žeimytė-Bilienė.

Įkvepiantys pranešimai ir diskusijos
Konferenciją atidarė dr. Austėjos Landsbergienės pranešimas „Aukštų lūkesčių iššūkiai ir galimybės: kaip kryptingai judėti į priekį?“, kuriame pabrėžta, kad aukšti lūkesčiai gali tapti įkvėpimo šaltiniu, kai jie grindžiami pasitikėjimu ir asmenybės pažinimu.
Dr. Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė dalijosi įžvalgomis apie tarptautinių mokinių pasiekimų tyrimų duomenis, o dr. Irena Raudienė kvietė permąstyti vertinimo sistemos principus, akcentuodama mokymąsi skatinančio grįžtamojo ryšio svarbą.
Mokinių balsas taip pat skambėjo drąsiai – Elžbieta Navickaitė, Tarptautinio debatų turnyro Seule laureatė, priminė, kad „aukšti lūkesčiai mokiniui nėra našta, bet sparnai, kai jie keliami atsižvelgiant į kiekvieno mokinio asmenybę“.
Lukas Mackevičius aptarė pasipriešinimo pokyčiams priežastis, o Milda Matulaitytė-Feldhausen – kodėl mokykloms svarbu veikti pasaulinių įvykių kontekste.
Pilietiškumo ir informacinio atsparumo temas plėtojo Jolanta Bartkūnienė, Darius Remeika ir diskusijos dalyviai, kalbėję apie tai, kaip kurti tvarią atsparumo kultūrą mokyklose.
Dieną užbaigė Pauliaus Avižinio pranešimas „Sprendimas be apsisprendimo – it daiktas be savo esmės“, kvietęs vadovus apmąstyti sprendimų priėmimo prasmę ir lyderystės autentiškumą.

Praktinės dirbtuvės ir patyriminės veiklos
Konferencijos metu vyko dvi sesijos mažesnėse grupėse, kuriose dalyviai galėjo rinktis iš daugiau nei dešimties diskusijų ir praktinių dirbtuvių. Nuo matematikos mokymo stiprinimo ir supervizijos praktikų iki dirbtinio intelekto sprendimų švietime, pokyčių įgyvendinimo mokykloje, viešosios komunikacijos, pilietinio atsparumo bei vadovų lyderystės.

Bendrystė, įkvėpimas ir žvilgsnis į ateitį
Konferencijoje netrūko įkvėpimo, bendrystės ir pokalbių apie šiuolaikinės mokyklos kryptį bei lyderius, formuojančius jos ateitį.
Nuoširdžiai dėkojame visiems pranešėjams, dalyviams ir partneriams – Vytauto Didžiojo universitetui – už bendradarbiavimą ir indėlį į šią prasmingą dieną.
Kviečiame peržiūrėti konferencijos akimirkas nuotraukų albume.


























































































































































