Dalyko ugdymas
Job-A-Like
Vebinaras „Menų pamokos kitaip: atmokti saulytę lapo kampe“
Mokymų akademija „LearnED“
Vebinaras
Mokymų akademija „LearnED“
14 d.
7 €
Vebinaras su dalyvio pažymėjimu 7 €
-
+

    Sutinku gauti informaciją apie kitus Mokymų akademijos „LearnED“ organizuojamus renginius.

    Sąmoningai ar ne, tačiau dažnam išsprūsta, kad menų, technologijų, šokio ar sporto pamokos yra antrinės, antraeilės. O kur dar mokinių klausimas – kam man to reikės gyvenime?

    Karalienės Mortos mokykloje visos menų departamento pamokos prasideda ne nuo objekto dėl objekto gamybos, technologijos dėl technologijos ar judesio dėl judesio įsisavinimo. Mes savo darbą pradedame nuo minties, filosofijos, žvilgsnio krypties keitimo. Nuo įsiklausymo į aplinką, nuo idėjos.

    Šiame vebinare Karalienės Mortos mokyklos dailės, technologijų, muzikos, šokių ir kūno kultūros mokytojai pasidalins gerąja savo patirtimi, kurią galėsite pritaikyti bet kurioje menų klasėje.

    Kviečiame pasiklausyti, kaip 10 mokytojų dalinasi savo patirtimi!

    Vebinaro programa
    16:00

    Vebinaro temos ir pranešėjų pristatymas

    16:10

    RŪTA GURČINIENĖ: Picasso pirmoje klasėje – per anksti? Aštuntoje – per vėlai.

    16:25

    DONATA RAUGALIENĖ: 5 priežastys mokyti(s) meno

    16:40

    GINTARĖ NOSALĖ: Tvarumo filosofija mene ir kasdienoje

    16:55

    LAURYNAS CHALYTOVAS: Mokinių sudominimas užsiimti aktyvia ir sportine veikla

    17:10

    DOMANTAS TIŠKUS: Apšilimo svarba per pamokas

    17:25

    ASTA BRILINGIENĖ ir AISTĖ TOMKEVIČIŪTĖ-PAJAUJIENĖ: Idėjos pateikimas šokiu – nuo darbo salėje iki scenos

    17:40

    VYTIS NIVINSKAS: Muzikos stilių ir epochų susitikimas

    17:55

    SANDRA ČEREŠKEVIČIENĖ: Mėnulio būgnų magija

    18:10

    VAIVA MONIKA LANSKORONSKYTĖ: Menas – tai, kas įsi(men)a

    Mokymų akademija „LearnED“

    Vebinaro įrašas
    Įsigytą vebinaro įrašą galėsite peržiūrėti per 14 dienų.

    Pažymėjimas
    Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu, kai išklausysite vebinarą.

    Rūta Gurčinienė

    Dailės ir technologijų mokytoja.

    Mokytis dailės raiškos, išmanyti dailės istoriją, gebėti semtis patirčių lankant parodas ir muziejus ir dar lavinti kūrybiškumą. Per 45 savaitines minutes. Misija įmanoma? Įmanoma. Viską savo laiku. Apie savalaikes žinias ir užduotis, nuo pradinės suolo iki gimnazisto brandos.

    Donata Raugalienė

    Gimnazijos klasių dailės mokytoja.

    Ne vienam mokiniui yra kilęs klausimas – kodėl į jų užimtus savaitės pamokų tvarkaraščius įrašytos menų pamokos. Kam to reikės? – klausia jie. Mokytojams, susiduriant su tokiu požiūriu, kyla klausimas – ar mano veikla yra prasminga, ar tikrai to reikia? Ir vieniems, ir kitiems turiu nemenką argumentų puokštę, KODĖL VERTA mokytis ir mokyti MENO!

    Gintarė Nosalė

    Technologijų mokytoja.

    Technologijų pamokos niekuomet neprasideda nuo savitikslės objekto gamybos. Su mokiniais analizuojame aktualias problemas ir ieškome joms sprendimų, kurie būtų pasiekiami mūsų kasdienybėje. Kaip žinia, viena labiausiai šiandienos jaunuolius purtančių problemų – ekologinis nerimas. Per pamokas bandome žvelgti į tvarios gyvensenos pavyzdžius ir mokomės juos taikyti savo gyvenime.

    Laurynas Chalytovas

    Kūno kultūros mokytojas.

    Fizinis aktyvumas ir judėjimas yra vienas iš svarbiausių vaiko prigimtinių poreikių gyvenime. Kaip sudominti vaikus užsiimti fiziškai aktyvia ar sportine veikla ne tik mokykloje? Kaip galime pamokas vykdyti išnaudojant netradicinę aplinką? Kas pamokose vaikus motyvuoja siekti geriausių rezultatų? Dalinsiuosi savo gerąja darbo patirtimi, kaip man sekasi sudominti vaikus judėti mokykloje ir lankyti neformalaus fizinio ugdymo užsiėmimus po pamokų.

    Domantas Tiškus

    Kūno kultūros mokytojas.

    Vienas svarbiausiu sporto aspektų – apšilimas. Pirmiausia, jo metu paruošiame organizmą fizinei veiklai – įšyla mūsų raumenys, suintensyvėja širdies darbas, kvėpavimo sistema, vykdome traumų prevenciją. Atlikdami dinaminį apšilimą, laviname judesius, koordinaciją, fizinį pasirengimą. Apšylant ir vedant mankštą klasės draugams, mokomės suprasti judesio naudą mūsų kūnui ir svarbą sveikam gyvenimui!

    Asta Brilingienė

    Šokių mokytoja.

    Kokias idėjas, temas, vertybes galima atskleisti per šokio išraišką? Kas pamokoje motyvuoja vaikus siekti geriausio rezultato? Dalinsimės gerąja darbo patirtimi, pavyzdžiais apie motyvuotą, kūrybingą, savimi pasitikintį vaiką scenoje.

    Aistė Tomkevičiūtė-Pajaujienė

    Muzikos mokytoja.

    Kaip sukurti vertingą, įdomų, su norima tema susijusį pasirodymą? Kas pamokoje motyvuoja vaikus siekti geriausio rezultato? Dalinsimės gerąja darbo patirtimi, pavyzdžiais apie motyvuotą, kūrybingą, savimi pasitikintį vaiką scenoje.

    Vytis Nivinskas

    Gimnazijos klasių muzikos mokytojas.

    Muzikos pamokų metu stengiuosi pateikti labai įvairią muzikos stilių paletę. Populiari ir roko muzika gretinama su bliuzu ir džiazu, o šiuolaikinė akademinė muzika – su klasikine bei baroko muzika. Ir žinoma – visada yra grįžtama prie šaknų – gimtojo folkloro, į kurį būtina žvelgti pasaulio tautų folkloro kontekste. Prisimename ir aptariame atlikėjus, kurie palieka šį pasaulį, neignoruojame Eurovizijos žvaigždžių ir vertiname juos pagal istorinį šio konkurso kontekstą, įsivaizduojame Mocartą ne tik kaip produktyvų ir garsų klasikinį kompozitorių, bet ir kaip genialų tuometinės pop muzikos kūrėją ir šoumeną…

    Sandra Čereškevičienė

    Pradinių klasių muzikos mokytoja.

    Kaip atskleisti mėnulio būgnų paslaptis? Kokios šio instrumento savybės? Aptarsime terapinį garso poveikį, improvizaciją ir žaidimą magiškais garsais, kuris vyksta per mūsų pamokas. Taip pat mėnulio būgnus naudojame, atlikdami įvairius muzikinius kūrinius.

    Vaiva Monika Lanskoronskytė

    Pagrindinės mokyklos dailės mokytoja, Menų departamento vadovė.

    Mūsų žodžių daryba atspindi gilesnes sąvokų prasmes, jų formavimosi laikas atspindi ir tos epochos pažiūras. Lietuviškas žodis menas susiformavo vėliau, todėl unikaliai jame pabrėžiama ne amato, atlikimo prasmė, o mintis, idėja. Būtent nuo įsivardijimo, kas mums yra menas, pradedu savo dėstomų pamokų kursą su visų amžiaus grupių mokiniais. Niekuomet nepradedame pamokos nuo atlikimo būdo, technologijos. Mokomės jas rinktis sąmoningai, kad šios tarnautų norimai išreikšti idėjai.

    Atsiliepimai
    Jums taip pat gali patikti
    Vebinaras „Kaip prisijaukinti tekstą? Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų patirtis“

    Karalienės Mortos mokyklos 5–12 klasių mokytojos dalinsis metodais, kurie pamokų metu padeda mokinius sudominti knygomis bei skaitymu, prakalbinti juos diskusijai ar debatams bei  galiausiai visa tai aptarti.

    Kviečiame pasiklausyti 6 mokytojų pranešimų!

    Mokymų akademija „LearnED“
    2023 10 26
    Vebinaras „Sąmoningo kvėpavimo nauda vaikams”

    Ką daryti, kai vaiką užplūsta stiprios emocijos: pyktis, nerimas, išgąstis, susierzinimas? Pasitelkite sąmoningą kvėpavimą. Šiame dr. Austėjos Landsbergienės vebinare sužinosite apie jo naudą bei taikymo būdus.

     

    30 kvėpavimo kortelių dovanų!

    Mokymų akademija „LearnED“
    Įrašas
    -51%
    Vebinaras „Kaip užtikrinti sklandų mokytojo ir mokinio bendradarbiavimą? Užsienio kalbų mokytojų patirtis“

    Karalienės Mortos mokyklos anglų, ispanų ir prancūzų kalbų mokytojai pasidalins gerąja savo patirtimi, kurią galėsite pritaikyti bet kurioje užsienio kalbos klasėje.

    Kviečiame pasiklausyti net 9 mokytojų patirčių!

    Mokymų akademija „LearnED“
    2023 11 21
    Mokymų akademija „LearnED“
    Vebinaras „Menų pamokos kitaip: atmokti saulytę lapo kampe“

      Mokymų akademija „LearnED“
      Vebinaras „Menų pamokos kitaip: atmokti saulytę lapo kampe“