Sąmoningai ar ne, tačiau dažnam išsprūsta, kad menų, technologijų, šokio ar sporto pamokos yra antrinės, antraeilės. O kur dar mokinių klausimas – kam man to reikės gyvenime?
Karalienės Mortos mokykloje visos menų departamento pamokos prasideda ne nuo objekto dėl objekto gamybos, technologijos dėl technologijos ar judesio dėl judesio įsisavinimo. Mes savo darbą pradedame nuo minties, filosofijos, žvilgsnio krypties keitimo. Nuo įsiklausymo į aplinką, nuo idėjos.
Šiame vebinare Karalienės Mortos mokyklos dailės, technologijų, muzikos, šokių ir kūno kultūros mokytojai pasidalins gerąja savo patirtimi, kurią galėsite pritaikyti bet kurioje menų klasėje.
Kviečiame pasiklausyti, kaip 10 mokytojų dalinasi savo patirtimi!
Vebinaro temos ir pranešėjų pristatymas
RŪTA GURČINIENĖ: Picasso pirmoje klasėje – per anksti? Aštuntoje – per vėlai.
DONATA RAUGALIENĖ: 5 priežastys mokyti(s) meno
GINTARĖ NOSALĖ: Tvarumo filosofija mene ir kasdienoje
LAURYNAS CHALYTOVAS: Mokinių sudominimas užsiimti aktyvia ir sportine veikla
DOMANTAS TIŠKUS: Apšilimo svarba per pamokas
ASTA BRILINGIENĖ ir AISTĖ TOMKEVIČIŪTĖ-PAJAUJIENĖ: Idėjos pateikimas šokiu – nuo darbo salėje iki scenos
VYTIS NIVINSKAS: Muzikos stilių ir epochų susitikimas
SANDRA ČEREŠKEVIČIENĖ: Mėnulio būgnų magija
VAIVA MONIKA LANSKORONSKYTĖ: Menas – tai, kas įsi(men)a
Vebinaro įrašas
Įsigytą vebinaro įrašą galėsite peržiūrėti per 14 dienų.
Pažymėjimas
Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu, kai išklausysite vebinarą.
Jeigu nematote turinio arba negalite prisijungti po apmokėjimo, prašome susisiekti su mumis mokymuakademija@learned.lt
Dailės ir technologijų mokytoja.
Mokytis dailės raiškos, išmanyti dailės istoriją, gebėti semtis patirčių lankant parodas ir muziejus ir dar lavinti kūrybiškumą. Per 45 savaitines minutes. Misija įmanoma? Įmanoma. Viską savo laiku. Apie savalaikes žinias ir užduotis, nuo pradinės suolo iki gimnazisto brandos.
Gimnazijos klasių dailės mokytoja.
Ne vienam mokiniui yra kilęs klausimas – kodėl į jų užimtus savaitės pamokų tvarkaraščius įrašytos menų pamokos. Kam to reikės? – klausia jie. Mokytojams, susiduriant su tokiu požiūriu, kyla klausimas – ar mano veikla yra prasminga, ar tikrai to reikia? Ir vieniems, ir kitiems turiu nemenką argumentų puokštę, KODĖL VERTA mokytis ir mokyti MENO!
Technologijų mokytoja.
Technologijų pamokos niekuomet neprasideda nuo savitikslės objekto gamybos. Su mokiniais analizuojame aktualias problemas ir ieškome joms sprendimų, kurie būtų pasiekiami mūsų kasdienybėje. Kaip žinia, viena labiausiai šiandienos jaunuolius purtančių problemų – ekologinis nerimas. Per pamokas bandome žvelgti į tvarios gyvensenos pavyzdžius ir mokomės juos taikyti savo gyvenime.
Kūno kultūros mokytojas.
Fizinis aktyvumas ir judėjimas yra vienas iš svarbiausių vaiko prigimtinių poreikių gyvenime. Kaip sudominti vaikus užsiimti fiziškai aktyvia ar sportine veikla ne tik mokykloje? Kaip galime pamokas vykdyti išnaudojant netradicinę aplinką? Kas pamokose vaikus motyvuoja siekti geriausių rezultatų? Dalinsiuosi savo gerąja darbo patirtimi, kaip man sekasi sudominti vaikus judėti mokykloje ir lankyti neformalaus fizinio ugdymo užsiėmimus po pamokų.
Kūno kultūros mokytojas.
Vienas svarbiausiu sporto aspektų – apšilimas. Pirmiausia, jo metu paruošiame organizmą fizinei veiklai – įšyla mūsų raumenys, suintensyvėja širdies darbas, kvėpavimo sistema, vykdome traumų prevenciją. Atlikdami dinaminį apšilimą, laviname judesius, koordinaciją, fizinį pasirengimą. Apšylant ir vedant mankštą klasės draugams, mokomės suprasti judesio naudą mūsų kūnui ir svarbą sveikam gyvenimui!
Šokių mokytoja.
Kokias idėjas, temas, vertybes galima atskleisti per šokio išraišką? Kas pamokoje motyvuoja vaikus siekti geriausio rezultato? Dalinsimės gerąja darbo patirtimi, pavyzdžiais apie motyvuotą, kūrybingą, savimi pasitikintį vaiką scenoje.
Muzikos mokytoja.
Kaip sukurti vertingą, įdomų, su norima tema susijusį pasirodymą? Kas pamokoje motyvuoja vaikus siekti geriausio rezultato? Dalinsimės gerąja darbo patirtimi, pavyzdžiais apie motyvuotą, kūrybingą, savimi pasitikintį vaiką scenoje.
Gimnazijos klasių muzikos mokytojas.
Muzikos pamokų metu stengiuosi pateikti labai įvairią muzikos stilių paletę. Populiari ir roko muzika gretinama su bliuzu ir džiazu, o šiuolaikinė akademinė muzika – su klasikine bei baroko muzika. Ir žinoma – visada yra grįžtama prie šaknų – gimtojo folkloro, į kurį būtina žvelgti pasaulio tautų folkloro kontekste. Prisimename ir aptariame atlikėjus, kurie palieka šį pasaulį, neignoruojame Eurovizijos žvaigždžių ir vertiname juos pagal istorinį šio konkurso kontekstą, įsivaizduojame Mocartą ne tik kaip produktyvų ir garsų klasikinį kompozitorių, bet ir kaip genialų tuometinės pop muzikos kūrėją ir šoumeną…
Pradinių klasių muzikos mokytoja.
Kaip atskleisti mėnulio būgnų paslaptis? Kokios šio instrumento savybės? Aptarsime terapinį garso poveikį, improvizaciją ir žaidimą magiškais garsais, kuris vyksta per mūsų pamokas. Taip pat mėnulio būgnus naudojame, atlikdami įvairius muzikinius kūrinius.
Pagrindinės mokyklos dailės mokytoja, Menų departamento vadovė.
Mūsų žodžių daryba atspindi gilesnes sąvokų prasmes, jų formavimosi laikas atspindi ir tos epochos pažiūras. Lietuviškas žodis menas susiformavo vėliau, todėl unikaliai jame pabrėžiama ne amato, atlikimo prasmė, o mintis, idėja. Būtent nuo įsivardijimo, kas mums yra menas, pradedu savo dėstomų pamokų kursą su visų amžiaus grupių mokiniais. Niekuomet nepradedame pamokos nuo atlikimo būdo, technologijos. Mokomės jas rinktis sąmoningai, kad šios tarnautų norimai išreikšti idėjai.
Karalienės Mortos mokyklos 5–12 klasių mokytojos dalinsis metodais, kurie pamokų metu padeda mokinius sudominti knygomis bei skaitymu, prakalbinti juos diskusijai ar debatams bei galiausiai visa tai aptarti.
Kviečiame pasiklausyti 6 mokytojų pranešimų!
Ką daryti, kai vaiką užplūsta stiprios emocijos: pyktis, nerimas, išgąstis, susierzinimas? Pasitelkite sąmoningą kvėpavimą. Šiame dr. Austėjos Landsbergienės vebinare sužinosite apie jo naudą bei taikymo būdus.
30 kvėpavimo kortelių dovanų!
Karalienės Mortos mokyklos anglų, ispanų ir prancūzų kalbų mokytojai pasidalins gerąja savo patirtimi, kurią galėsite pritaikyti bet kurioje užsienio kalbos klasėje.
Kviečiame pasiklausyti net 9 mokytojų patirčių!