Vadovams, mokytojams, žmonėms, dirbantiems kolektyve, dažnai kyla klausimai: kaip suburti komandą, kaip kalbėti, kad būčiau išgirstas, kaip tapti bei išlikti nuolat įkvepiančiu lyderiu?
Konferencijoje „Kaip dirba švietimo lyderiai?“ net 7 nuostabūs pranešėjai dalijasi savo patirtimi, įžvalgomis ir patarimais. Sužinokite!
Austėja Landsbergienė „Kokių lyderių reikia švietime?“
Rita Patalavičienė „Ką laimi vadovas pasidalindamas lyderyste?“
Dovilė Manukian „Auganti ir auginanti komanda“
Rykantė Šimkūnaitė „Keičiantis profesinis tobulėjimas“
Milda Daučiūnienė „(Už)kurianti bendruomenė. Tėvų patirtis“
Vaidas Bacys „Pirmauti, administruoti ar tarnauti?“
Neringa Bliūdžiūtė „Kaip geram kalbėjimui padeda geras klausymas?“
Žiūrėkite dvi savaites
Įsigiję šią konferenciją, galėsite žiūrėti ją 14 dienų.
Akreditacija
Konferencija akredituota Trakų švietimo centre.
Akreditacijos nr. 211001176.
2 akademinės valandos.
Pažymėjimas
Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu, kai išklausysite konferenciją.
Jeigu nematote turinio arba negalite prisijungti po apmokėjimo, prašome susisiekti su mumis mokymuakademija@learned.lt
Socialinių mokslų daktarė, edukologė, „Vaikystės Sodo“ ir Karalienės Mortos mokyklos steigėja, knygų autorė.
Tūkstantmečio mokyklų programos lyderystės komponento ekspertė, mokymų konsultantė, koučingo specialistė.
Kauno Karalienės Mortos mokyklos vadovė.
Karalienės Mortos mokyklos Kembridžo programos koordinatorė.
Kauno Karalienės Mortos mokyklos trijų vaikų mama, monu.lt įkūrėja, interjero dizainerė.
Dubysos aukštupio mokyklos direktorius.
Komunikacijos ir viešojo kalbėjimo ekspertė, „WOW. World of Words“ įkūrėja.
Konferencijoje „Uždegti, bet neperdegti! Socioemocinės inovacijos švietime“ švietimo ekspertai dalijasi įžvalgomis apie vaikų emocijas, mokymosi sėkmę ir tėvų bei mokytojų indėlį į visapusį ugdymą.
Konferencijos „Įtraukti ar at(s)itraukti“ metu Lietuvos ir Islandijos švietimo ekspertai dalijasi patirtimi bei įžvalgomis apie darbą su įvairių poreikių vaikais, kalba apie jų emocijas, kviečia nagrinėti įtraukiojo ugdymo principus, iššūkius bei sėkmės atvejus.