Vis daugiau žmonių patiria stiprų nerimą, vaikai ir paaugliai – ne išimtis. Greitėjantis pasaulio tempas, klimato kaitos sukelti karščiai, gaisrai, liūtys, žemės drebėjimai, sausros, netikėtai ištikusios pasaulinės pandemijos, nuolat vykstantys karai – visa tai verčia nerimauti dėl ateities. Niekas negali tiksliai pasakyti, kas mūsų laukia, o spėjimai nieko gero nežada. Gyvenant nuolatinės kaitos kontekste nerimas, rodos, tvyro ore.
Konferencijoje bandysime išsiaiškinti, kas yra nerimas, kodėl vaikai jį jaučia, dėl ko jie labiausiai nerimauja, kaip jiems padėti pažinti nerimą. Kalbantis šiomis temomis su vaikais jų nerimas mažėja, nes jie jaučiasi įtraukti.
Pasiklausykite net 10 puikių pranešimų!
Dainius Jakučionis. „Vaikų ir paauglių nerimas“
Ieva Kilė. „Matematinis nerimas“
Neringa Čėnaitė. „Vaikų ir paauglių ekologinis nerimas: kas tai ir ką daryti?“
Ieva Žvinienė ir Darja Norbutė. „RAMU: pagalba sau, kai kyla panika“
Julija Antonenko. „Žaidimų vieta jaunimo švietime: nuo nerimo prie tvarumo“
Laura Vizbarienė. „Kodėl svarbus globalus mąstymas ir kompetencijų ugdymas mokyklose?“
Prof. dr. Roma Jusienė. „Probleminis vaikų ir paauglių interneto naudojimas – svarbu ne(pa)likti be ryšio“
Ramūnas Markauskas. „Vaikų saugumas internete ir ne tik“
Antanas Bernatonis. „Edukacijos transformacija: įdarbinant dirbtinį intelektą“
Dr. Austėja Landsbergienė „Sąmoningo kvėpavimo praktikos ikimokyklinukams“
Konferencijoje paliesime tokias nerimo formas, apie kurias Lietuvos švietime, mokyklose dar mažai kalbama, tačiau jos ne mažiau aktualios: matematinis nerimas, ekologinis nerimas, vaikų atitrūkimas nuo realaus pasaulio bei priklausymas virtualiajam. Ieškosime būdų, kaip padėti vaikams, jų tėvams bei mokytojams, kai vaikas per daug pasineria į virtualų interneto pasaulį ir ką daryti, kad taip nenutiktų. Patarsime, kaip tėvams mokyti vaikus sąmoningo kvėpavimo, kaip kalbėti apie tvarumą ir įtraukti vaikus į tvarumo ugdymo programas. Tai temos, kuriomis kalbantis nerimas mažėja, nes vaikai jaučiasi įtraukti.
Žvelgsime dar toliau bei kalbėsime apie dirbtinio intelekto galimybes: kaip jis jau šiandien gali transformuoti švietimą, kaip numalšinus nerimą, pažintį jį ir išmokti dirbti kartu.
Konferencijos įrašas
Įsigiję šią konferenciją, jos įrašą galėsite peržiūrėti ir jai pasibaigus.
Pažymėjimas
Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu konferencijai pasibaigus.
Akreditacija
Konferencija akredituota Klaipėdos miesto
pedagogų švietimo ir kultūros centre
Akreditacijos nr. V-1552
3,5 akademinės valandos
Jeigu nematote turinio arba negalite prisijungti po apmokėjimo, prašome susisiekti su mumis mokymuakademija@learned.lt
Prisijungti
Registruotis
Gydytojas psichoterapeutas.
Vilniaus universiteto matematikos doktorantė ir dėstytoja.
Gydytoja vaikų ir paauglių psichiatrė, psichodinaminės psichoterapijos kandidatė.
Klinikinė psichologė, psichoterapeutė kandidatė „Nerimo klinikos“ bendraįkūrėja ir vadovė, programėlės „Ramu“ bendraįkūrėja.
Klinikinė psichologė, psichoterapeutė, „Nerimo klinikos“ bei programėlės „Ramu“ bendraįkūrėja.
Active Youth savanorė aplinkosaugos klausimais.
Karalienės Mortos mokyklos gimnazijos vadovė.
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto direktorė, klinikinė psichologė psichoterapeutė.
Nord Security verslo įgalinimo vadovas, Lietuvos radijo ir televizijos centro nepriklausomas valdybos narys ir ilgametis VU MIF partnerystės docentas.
Why AI įkūrėjas, dirbtinio intelekto treneris, GenZ.lt naujienlaiškio autorius.
Socialinių mokslų daktarė, edukologė, „Vaikystės Sodo“ ir Karalienės Mortos mokyklos steigėja, knygų autorė.
Konferencijoje „Uždegti, bet neperdegti! Socioemocinės inovacijos švietime“ švietimo ekspertai dalijasi įžvalgomis apie vaikų emocijas, mokymosi sėkmę ir tėvų bei mokytojų indėlį į visapusį ugdymą.
Konferencijos „Įtraukti ar at(s)itraukti“ metu Lietuvos ir Islandijos švietimo ekspertai dalijasi patirtimi bei įžvalgomis apie darbą su įvairių poreikių vaikais, kalba apie jų emocijas, kviečia nagrinėti įtraukiojo ugdymo principus, iššūkius bei sėkmės atvejus.
Vadovams, mokytojams, žmonėms, dirbantiems kolektyve, dažnai kyla klausimai: kaip suburti komandą, kaip kalbėti, kad būčiau išgirstas, kaip tapti bei išlikti nuolat įkvepiančiu lyderiu?
Išgirskite net 7 įkvepiančius konferencijos pranešimus!