Nuo rugsėjo 22 d. bilietai brangs.
Dėl nuolaidos grupėms susisiekite su mumis el. paštu: mokymuakademija@learned.lt arba telefonu: +370 655 69080.
Šiuolaikinė mokykla gyvena permainų ir iššūkių laikais: nuo tarptautinių pasiekimų tyrimų ir ugdymo kokybės standartų iki geopolitinių įvykių, skaitmeninės erdvės grėsmių ir naujų technologijų įtakos. Ypač svarbu, kad švietimo vadovai turėtų erdvę bendram dialogui, idėjų mainams ir praktinių sprendimų paieškai.
Konferencijoje kviesime diskutuoti apie aukštų lūkesčių kultūrą švietime ir jos įgyvendinimo galimybes, mokinių balsą ir jų patirtis. Mokinių pasiekimų tyrimų įžvalgas, vertinimo sistemos paradoksus, kritinio mąstymo, pilietinio ugdymo ir atsparumo propagandai stiprinimą. Kalbėsime apie pasaulio įvykių kontekstų svarbą švietimo vadovams.
Konferencijos dalyviai turės progą išgirsti švietimo, akademinės bendruomenės, valstybės institucijų, pilietinės visuomenės ir mokinių atstovų pranešimus. Taip pat vyks dirbtuvės mažesnėse grupėse, kuriose bus gilinamasi į vadovavimo, komunikacijos, skaitmeninės etikos, pilietiškumo, inovacijų ir kitų aktualių temų klausimus.
Į šią konferenciją kviečiame mokyklų vadovus, jų komandų narius bei visus, kuriems rūpi švietimo kokybė, lyderystė ir atsakingas vadovavimas ateities mokyklai. Būkite ateities švietimo lyderiais šiandien – įsigykite bilietus ir užsiimkite vietą jau dabar!
Konferenciją moderuoja žurnalistė ir laidų vedėja Daiva Žeimytė-Bilienė
Atvykimas ir registracija
Sveikinimo žodis
„Aukštų lūkesčių iššūkiai ir galimybės: kaip kryptingai judėti į priekį?“
Dr. Austėja Landsbergienė – socialinių mokslų daktarė, edukologė, „Vaikystės Sodo“ ir Karalienės Mortos mokyklos steigėja, knygų autorė. Pranešimas nuotoliu.
„Tarp autonomijos ir kontrolės: ką mums sako tarptautiniai mokinių pasiekimų tyrimai?“
Dr. Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė – Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos ir politikos katedros docentė, Edukologijos tyrimų instituto vyresnioji mokslo darbuotoja.
„Vertinimo paradoksai: kaip (su)kurti mokymąsi skatinančią vertinimo sistemą?“
Dr. Irena Raudienė – Vytauto Didžiojo universiteto, Moderniųjų didaktikų katedros vyr. lektorė.
Kavos pertrauka
„Aukšti lūkesčiai mokiniui nėra našta, bet sparnai, kai jie keliami atsižvelgiant į kiekvieno mokinio asmenybę.“
Mokinių balsas: Elžbieta Navickaitė – Tartautinio debatų turnyro Seule leureatė, moksleivė.
„Pokyčių įgyvendinimas mokykloje: maratonas ar sprintas?“
Pranešėją paskelbsime netrukus.
Diskusijos ir dirbtuvės mažesnėse grupėse I
Temą kviečiame pasirinkti iš pateikto sąrašo dešinėje.
Pietų pertrauka
„Kiek yra svarbu mokyklai būti pasaulinių įvykių kontekste“
Milda Matulaitytė-Feldhausen – Karo žurnalistė, autorė, Vilnius Tech dėstytoja.
„Mąstyk kritiškai, veik atsakingai: pilietinio ugdymo kelias rusų mokykloje“
Jolanta Bartkūnienė – Visagino Gerosios vilties progimnazijos vadovė.
„Įgalinti ir atsakingi: ką mokyklos vadovas turi žinoti apie propagandą?“
Darius Remeika – karininkas, informacinių karų ekspertas.
Diskusija: „Tvari atsparumo kultūra: ką darome ir ko dar reikia?“
Diskutuoja pranešėjai
Kavos petrauka
Dirbtuvės ir diskusijos mažesnėse grupėse II
Temą kviečiame pasirinkti iš pateikto sąrašo dešinėje.
„Sprendimas be apsisprendimo it daiktas be savo esmės.“
Paulius Avižinis – OVC Consulting vadovas, vadovavimo ir organizacijų vystymo ekspertas.
Pabaiga*
* norintiems – pasivaikščiojimas po Karalienės Mortos mokyklą
Akreditacija
Konferencija akredituota Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centre. 8 akademinės valandos.
Pažymėjimas
Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu konferencijai pasibaigus.
Renginys bus fotografuojamas – įsigydami bilietą sutinkate, kad jūsų atvaizdas gali būti naudojamas renginio viešinimui.
PASIRENKAMOSIOS DISKUSIJOS IR DIRBTUVĖS
Konferencijoje vyks mažesnės diskusijos, pokalbiai bei dirbtuvės, kurių metu turėsite galimybę ne tik išgirsti, bet ir patys užduoti klausimus, įsitraukti į diskusiją ar palavinti savo kūrybiškumo bei komunikacijos kompetencijas.
DISKUSIJŲ IR DIRBTUVIŲ TEMOS I:
1. Diskusija: „Mokyklų vadovai – architektai stipriam matematikos mokymui”
Monika Grigaliūnienė, Vytauto Didžiojo universiteto matematikos ir statistikos katedra.
2. Patyriminė veikla: „Supervizija kaip efektyvi pagalba sprendžiant aktualias organizacijos problemas”
Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Vytauto Didžiojo universitetas.
3. Dirbtuvės: „Ką sako 800 mokytojų apie savo pasitenkinimą darbu. Įžvalgos vadovams”
Giedrė Rusteikaitė, „Vaikystės Sodas” ugdymo vadovė, ISM alumnė.
4. Dirbtuvės: „Kaip dirbtinio intelekto sprendimai gali padėti mokytojams taupyti laiką ir užtikrinti ugdymo kokybę: EditAI įrankio siūlomi sprendimai”
Kęstutis Jovaišas, EditAI vadovas.
5. Dirbtuvės: „Nuo vizijos iki realybės: veiksmingas pokyčių įgyvendinimas mokykloje”
Jurgita Zinkienė, Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijos direktorė.
6. Diskusija: „Kokias problemas spręstų 6 metų pradinis ugdymas?”
Laura Masiliauskaitė, Švietimas #1 direktorė.
DISKUSIJŲ IR DIRBTUVIŲ TEMOS II:
1. Dirbtuvės: „Praktinės viešos kalbos rengimo dirbtuvės”
Neringa Bliūdžiutė, „Wow.world of words” įkūrėja, vadovų komunikacijos ir organizacijų strategijų ekspertė.
2. Dirbtuvės: „Kad pasiruoštum dienai X: kodėl reikia plano?”
Gintautas Mackonis, Šaulių sąjungos T. Kosciuškos kuopos skyriaus vadas.
3. Diskusija: „Troliai, botai ir kiti velniai siaučiantys skaitmeninėje erdvėje.”
Giedrius Sakalauskas, Res Publica – pilietinio atsparumo centro vadovas.
4. Diskusija: „Ekranų grėsmės: ką būtina žinoti šiandien ir kuo svarbi iniciatyva „Iš telefonų – į mokyklą”.”
Rasa Jauniškienė, Skaitmeninės etikos centro ir iniciatyvos „Iš telefonų – į mokyklą“ įkūrėja.
5. Dirbtuvės: „Atmokti tylos: kodėl vadovams reikia kalbėti apie jautrias temas?”
Rytis Komičius, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius.
6. Dirbtuvės: „Interaktyvus kompiuterinis žaidimas „Dezinformacijos medžioklė”: išbandyk ir parvežk savo mokyklai”
Augustina Zamuškevičiūtė, Pilietinio atsparumo iniciatyvos (CRI) projektų vadovė.
Prieš įsigydami bilietą į konferenciją, prašome pasirinkti, kuriose dirbtuvėse norėsite dalyvauti (pasirinkti reikia po vieną temą kiekviename laukelyje):
Socialinių mokslų daktarė, edukologė, „Vaikystės Sodo“ ir Karalienės Mortos mokyklos steigėja, knygų autorė.
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos ir politikos katedros docentė ir Edukologijos tyrimų instituto vyresnioji mokslo darbuotoja.
Vytauto Didžiojo universiteto, Moderniųjų didaktikų katedros vyr. lektorė.
Tartautinio debatų turnyro Seule leureatė skirtingose kategorijose, moksleivė.
„Change partners“ konsultantas ir partneris, sertifikuotas pokyčių vadybos konsultantas.
Karo žurnalistė, autorė, Vilnius Tech dėstytoja.
Visagino Gerosios vilties progimnazijos vadovė.
Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos katedros doktorantas, informacinių karų ekspertas ir karininkas.
OVC Consulting vadovas, vadovavimo ir organizacijų vystymo ekspertas.
Vytauto Didžiojo universiteto matematikos ir statistikos katedros vyresnioji ekspertė.
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos kanclerio pavaduotoja.
„Vaikystės Sodo“ ugdymo vadovė ir ISM alumnė.
EditAI vadovas.
Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijos direktorė.
Švietimas #1 direktorė.
„Wow.world of words” įkūrėja, vadovų komunikacijos ir organizacijų strategijų ekspertė.
Šaulių sąjungos T. Kosciuškos kuopos skyriaus vadas.
Res Publica – pilietinio atsparumo centro vadovas.
Skaitmeninės etikos centro įkūrėja. Iniciatyvos „Iš telefonų – į mokyklą“ bendraautorė.
Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos direktorius.
Pilietinio atsparumo iniciatyvos (CRI) projektų vadovė.
Konferencijos moderatorė, žurnalistė ir laidų vedėja.
Vadovams, mokytojams, žmonėms, dirbantiems kolektyve, dažnai kyla klausimai: kaip suburti komandą, kaip kalbėti, kad būčiau išgirstas, kaip tapti bei išlikti nuolat įkvepiančiu lyderiu?
Išgirskite net 7 įkvepiančius konferencijos pranešimus!
Ikimokyklinio amžiaus vaikui ypač svarbus tėvų įsitraukimas į ankstyvąjį jo ugdymą – taip darželis tampa tarsi namų tąsa, o namuose dar labiau pastiprinama tai, ko vaikas išmoksta darželyje. Šioje konferencijoje kviečiame išgirsti, kaip tėvams išdrįsti ir rasti laiko įsitraukti į ugdymo procesą, o mokytojams rasti būdų pagrįsti bendradarbiavimo vertę tėvams bei paskatinti kurti bendruomenę.
Kviečiame pasiklausyti net 9 pranešimų ir pažvelgti į geruosius pavyzdžius, kaip darniai bendradarbiaujant sėkmę patiria vaikas.
Joje kalbėsime apie įvairų nerimą: matematinį, ekologinį, vaikų atotrūkį nuo realaus pasaulio bei priklausymą virtualiajam. Ieškosime būdų, kaip padėti vaikams, jų tėvams bei mokytojams.
Jūsų laukia net 10 puikių pranešimų!