Dalyko ugdymas
Ikimokyklinis ugdymas
Konferencijos
Pradinis ugdymas
Švietimo pagalba
Konferencija „Tėvai ir mokytojai: nuo ko priklauso ankstyvojo ugdymo sėkmė?“
Mokymų akademija „LearnED“
Konferencija
Mokymų akademija „LearnED“
14 d.
Mokymų akademija „LearnED“
Nemokamai
Konferencija su dalyvio pažymėjimu – 12 €
Žiūrėti nemokamai
Mokymų akademija „LearnED“
-
+

    Sutinku gauti informaciją apie kitus Mokymų akademijos „LearnED“ organizuojamus renginius.

    Ikimokyklinio amžiaus vaikui ypač svarbus tėvų įsitraukimas į ankstyvąjį jo ugdymą – taip darželis tampa tarsi namų tąsa, o namuose dar labiau pastiprinama tai, ko vaikas išmoksta darželyje. Šioje konferencijoje kviečiame išgirsti, kaip tėvams išdrįsti ir rasti laiko įsitraukti į ugdymo procesą, o mokytojams rasti būdų pagrįsti bendradarbiavimo vertę tėvams bei paskatinti kurti bendruomenę.

    Kviečiame pasiklausyti net 9 pranešimų ir pažvelgti į geruosius pavyzdžius, kaip darniai bendradarbiaujant sėkmę patiria vaikas.

    Konferencijos programa
    16:00

    Jūratė Baltuškienė. „Vaikas iškeliauja į darželį. Kaip palengvinti adaptaciją šeimai?“

    16:15

    Sonata Latvėnaitė-Kričenienė. „Ankstyvasis ugdymas(-is): kokios mažųjų galios?“

    16:30

    Elena Landsbergytė-Bukauskienė. „Ir vėl sloga“

    16:45

    Raimonda Žilinskė. „Priimti ne tik vaiką, bet visą šeimą“

    17:00

    Asta Budreckaitė ir Aušra Blažytė. „O kas pietums?“

    17:15

    Goda Baranauskaitė-Dangovienė. „Ankstyvasis skaitymas šeimoje ir darželyje“

    17:30

    Eglė Kairelytė-Sauliūnienė. „Įtraukiojo ugdymo iššūkiai mokytojams ir tėvams“

    17:45

    Kristina Minsevičienė. „Tėvai ir mokytojai – viena komanda?“

    18:00

    Skaidrilė Grigaitė-Mockevičienė. „Mano vaikas – darželinukas (-ė). Kaip bendradarbiauti su mokytojais?“

    Mokymų akademija „LearnED“

    Konferencijoje kalbėsime įvairiomis temomis ir kiekvienoje jų stengėmės užčiuopti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo vertę:

    • Kaip palengvinti adaptaciją pradėjus lankyti darželį ne tik vaikui, bet ir jo šeimai?
    • Kaip darželiuose ugdomi patys mažiausieji – vaikai iki 3 metų?
    • Kodėl pradėję lankyti darželį vaikai vis dažniau serga?
    • Su kokiais įtraukiojo ugdymo iššūkiais susiduria tiek mokytojai, tiek šeimos?
    • Ką vaikai darželyje valgo ir ką daryti, jei nevalgo?
    • Nuo ko priklauso ankstyvojo skaitymo sėkmė ir meilė knygoms?
    • Kas padeda burti darželių bendruomenes ir ką tėvai bei mokytojai gali nuveikti drauge?

    Pažymėjimas
    Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu, kai peržiūrėsite įrašą.

    Akreditacija
    Konferencija akredituota Klaipėdos miesto
    pedagogų švietimo ir kultūros centre
    Akreditacijos nr. V-1552
    3 akademinės valandos

    Jūratė Baltuškienė

    Paramos vaikams centre veikiančios „Tėvų linijos“ vadovė, psichologė.

    Sonata Latvėnaitė-Kričenienė

    Ankstyvojo  ugdymo ekspertė, edukacinių knygų autorė, muzikinių projektų vaikams, šeimoms iniciatorė, „Strazdanėlių“ mokyklėlės ir darželių Vilniuje savininkė, vadovė, muzikos mokytoja, viena iš ikimokyklinio ugdymo rekomendacijų „Žaismė ir atradimai“ autorių.

    Elena Landsbergytė-Bukauskienė

    Vaikų ligų gydytoja rezidentė, tinklaraščio „Ir vėl sloga“ autorė.

    Raimonda Žilinskė

    Ikimokyklinio ugdymo įstaigos „Vaikystės sodas“ padalinio vadovė.

    Asta Budreckaitė

    Dietistė, Lietuvos dietistų asociacijos vadovė, Vilniaus savivaldybės visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ visuomenės sveikatos koordinatorė.

    Aušra Blažytė

    Dietistė, Vilniaus savivaldybės visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ visuomenės sveikatos koordinatorė.

    Goda Baranauskaitė-Dangovienė

    Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų ir jaunimo departamento direktorė.

    Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

    Edukologė, sertifikuota Taikomosios elgesio analizės supervizorė, VšĮ „Abos centras“ steigėja ir direktorė.

    Kristina Minsevičienė

    Ikimokyklinio ugdymo įstaigos „Vaikystės sodas“ mokytoja-mentorė.

    Skaidrilė Grigaitė-Mockevičienė

    Dviejų vaikų mama.

    Atsiliepimai
    Jums taip pat gali patikti
    Konferencija „Uždegti, bet neperdegti! Socioemocinės inovacijos švietime“

    Konferencijoje „Uždegti, bet neperdegti! Socioemocinės inovacijos švietime“ švietimo ekspertai dalijasi įžvalgomis apie vaikų emocijas, mokymosi sėkmę ir tėvų bei mokytojų indėlį į visapusį ugdymą.

    Mokymų akademija „LearnED“
    Įrašas
    Konferencija „Įtraukti ar at(s)itraukti?“ apie įtraukųjį ugdymą

    Konferencijos „Įtraukti ar at(s)itraukti“ metu Lietuvos ir Islandijos švietimo ekspertai dalijasi patirtimi bei įžvalgomis apie darbą su įvairių poreikių vaikais, kalba apie jų emocijas, kviečia nagrinėti įtraukiojo ugdymo principus, iššūkius bei sėkmės atvejus.

    Mokymų akademija „LearnED“
    Įrašas
    Konferencija „Kaip dirba švietimo lyderiai?“

    Vadovams, mokytojams, žmonėms, dirbantiems kolektyve, dažnai kyla klausimai: kaip suburti komandą, kaip kalbėti, kad būčiau išgirstas, kaip tapti bei išlikti nuolat įkvepiančiu lyderiu?

     

    Išgirskite net 7 įkvepiančius konferencijos pranešimus!

    Mokymų akademija „LearnED“
    Įrašas
    Mokymų akademija „LearnED“
    Konferencija „Tėvai ir mokytojai: nuo ko priklauso ankstyvojo ugdymo sėkmė?“

      Mokymų akademija „LearnED“
      Konferencija „Tėvai ir mokytojai: nuo ko priklauso ankstyvojo ugdymo sėkmė?“