Ikimokyklinio amžiaus vaikui ypač svarbus tėvų įsitraukimas į ankstyvąjį jo ugdymą – taip darželis tampa tarsi namų tąsa, o namuose dar labiau pastiprinama tai, ko vaikas išmoksta darželyje. Šioje konferencijoje kviečiame išgirsti, kaip tėvams išdrįsti ir rasti laiko įsitraukti į ugdymo procesą, o mokytojams rasti būdų pagrįsti bendradarbiavimo vertę tėvams bei paskatinti kurti bendruomenę.
Kviečiame pasiklausyti net 9 pranešimų ir pažvelgti į geruosius pavyzdžius, kaip darniai bendradarbiaujant sėkmę patiria vaikas.
Jūratė Baltuškienė. „Vaikas iškeliauja į darželį. Kaip palengvinti adaptaciją šeimai?“
Sonata Latvėnaitė-Kričenienė. „Ankstyvasis ugdymas(-is): kokios mažųjų galios?“
Elena Landsbergytė-Bukauskienė. „Ir vėl sloga“
Raimonda Žilinskė. „Priimti ne tik vaiką, bet visą šeimą“
Asta Budreckaitė ir Aušra Blažytė. „O kas pietums?“
Goda Baranauskaitė-Dangovienė. „Ankstyvasis skaitymas šeimoje ir darželyje“
Eglė Kairelytė-Sauliūnienė. „Įtraukiojo ugdymo iššūkiai mokytojams ir tėvams“
Kristina Minsevičienė. „Tėvai ir mokytojai – viena komanda?“
Skaidrilė Grigaitė-Mockevičienė. „Mano vaikas – darželinukas (-ė). Kaip bendradarbiauti su mokytojais?“
Konferencijoje kalbėsime įvairiomis temomis ir kiekvienoje jų stengėmės užčiuopti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimo vertę:
- Kaip palengvinti adaptaciją pradėjus lankyti darželį ne tik vaikui, bet ir jo šeimai?
- Kaip darželiuose ugdomi patys mažiausieji – vaikai iki 3 metų?
- Kodėl pradėję lankyti darželį vaikai vis dažniau serga?
- Su kokiais įtraukiojo ugdymo iššūkiais susiduria tiek mokytojai, tiek šeimos?
- Ką vaikai darželyje valgo ir ką daryti, jei nevalgo?
- Nuo ko priklauso ankstyvojo skaitymo sėkmė ir meilė knygoms?
- Kas padeda burti darželių bendruomenes ir ką tėvai bei mokytojai gali nuveikti drauge?
Pažymėjimas
Pažymėjimą atsiųsime jūsų nurodytu el. paštu, kai peržiūrėsite įrašą.
Akreditacija
Konferencija akredituota Klaipėdos miesto
pedagogų švietimo ir kultūros centre
Akreditacijos nr. V-1552
3 akademinės valandos
Jeigu nematote turinio arba negalite prisijungti po apmokėjimo, prašome susisiekti su mumis mokymuakademija@learned.lt
Prisijungti
Registruotis
Paramos vaikams centre veikiančios „Tėvų linijos“ vadovė, psichologė.
Ankstyvojo ugdymo ekspertė, edukacinių knygų autorė, muzikinių projektų vaikams, šeimoms iniciatorė, „Strazdanėlių“ mokyklėlės ir darželių Vilniuje savininkė, vadovė, muzikos mokytoja, viena iš ikimokyklinio ugdymo rekomendacijų „Žaismė ir atradimai“ autorių.
Vaikų ligų gydytoja rezidentė, tinklaraščio „Ir vėl sloga“ autorė.
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos „Vaikystės sodas“ padalinio vadovė.
Dietistė, Lietuvos dietistų asociacijos vadovė, Vilniaus savivaldybės visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ visuomenės sveikatos koordinatorė.
Dietistė, Vilniaus savivaldybės visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ visuomenės sveikatos koordinatorė.
Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų ir jaunimo departamento direktorė.
Edukologė, sertifikuota Taikomosios elgesio analizės supervizorė, VšĮ „Abos centras“ steigėja ir direktorė.
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos „Vaikystės sodas“ mokytoja-mentorė.
Dviejų vaikų mama.
Konferencijoje „Uždegti, bet neperdegti! Socioemocinės inovacijos švietime“ švietimo ekspertai dalijasi įžvalgomis apie vaikų emocijas, mokymosi sėkmę ir tėvų bei mokytojų indėlį į visapusį ugdymą.
Konferencijos „Įtraukti ar at(s)itraukti“ metu Lietuvos ir Islandijos švietimo ekspertai dalijasi patirtimi bei įžvalgomis apie darbą su įvairių poreikių vaikais, kalba apie jų emocijas, kviečia nagrinėti įtraukiojo ugdymo principus, iššūkius bei sėkmės atvejus.
Vadovams, mokytojams, žmonėms, dirbantiems kolektyve, dažnai kyla klausimai: kaip suburti komandą, kaip kalbėti, kad būčiau išgirstas, kaip tapti bei išlikti nuolat įkvepiančiu lyderiu?
Išgirskite net 7 įkvepiančius konferencijos pranešimus!